this addiction..

Men vi säger att ett femte inlägg får räcka för idag helt enkelt. Sitter och surfar igenom diverse hälsokostbutiker och letar vettig Omega-3 och annat som kan tänkas bota det jag lider av. Jag hoppas det känns något bättre imorgon i alla fall, saknar att träna! Men nu har det gått så lång tid att det känns som jag aldrig har tagit en enda armhävning i en Friskislokal.. Helt plötsligt känns det pinsamt igen och jag säger "jamen jag går dit imorgon". Jag behöver en personlig tränare, seriöst. En som är med mig 24/7 och som säger till mig när jag ska äta och vad som är nyttigt och bra och tvärtom. Hoppas i alla fall att Johan orkar dra och träna på lördag, kan ju börja lite lugnt med ett styrketräningspass (ja, Friskisjympan är jobbigare).

Godnatt.. Håll en tumme åt mig och att jag kommer kunna somna sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0