afrooooo!

Attenderade Dans Afropasset idag. Jag var nervös! Satt i väntytan och mådde lite lätt illa, precis så som jag mådde när jag första gången ställde mig på jympagolvet med Pernilla.. Men sen försvann känslan bara sådär, poff! Skönt. Tittade åt höger och såg en lång kvinna med långt, blondt hår i tofs och med en ganska hemsk lugg.. Vart har jag sett den där luggen? Hmmm.. Bekant, jag VET att jag sett den någonstans, och kommenterat den, ganska nyligen. Men men men.. Ahaaaa, det är hoooon! Åsa Sandell, boxare! Hon är ju med i Mästarnas Mästare som går på SVT nu.. Hon stod bakom mig hela passet så jag såg inte huruvida hennes rumpskak var. Mina var då av den lägre kvaliteten.. Men det är bara att öva öva öva öva öva öva öva öva öva. Kul pass som fan! Blir nog fler repriser på det.

Paradise Hotel. Oh my god.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0