cut it!

Mår illa. Uääh.. För mycket mat antagligen. Åt ett par svingoda mozarella/tomat/pestobaguetter tidigare och efter det tryckte jag i mig lite för mycket naturgodis. Frös som ett as och nu är jag helst slut efter den långa, jättevarma duschen.. Annars är jag nyklippt! Korthårig minsann. Luggen blev också kort, något som jag nu efteråt ångrar. Som vanligt.. Men vafan, hår växer. Klippte mig på en salong vid Odenplan, hittade den på nätet och tyckte det verkade schysst. Traskade dit efter skolan och en tjej börjar klippa mig. Efter ett tag börjar jag tycka att hon är lik någon. Sen sneglar jag på hennes visitkort och får se att hon heter Ellen. Då inser jag vem det är, men jag frågar ändå om hon råkar ha en bror som heter Rickard. Jo, det hade hon. Då är det alltså Johans vän Rickards syster jag blir klippt av. HERREGUD vad världen är liten!!! Jag var ju tillochmed på hennes studentmottagning haha, men jag kände inte igen henne för när jag såg henne senast hade hon kortare hår.. Ja jävlar..

Bokade tatueringstid idag också. 13 april kl 12:00 ska min arm förgyllas med ett batteri, ett par sladdar och förhoppningsvis några stjärnor också. Jo jo. Fint ska det va!

Jag provade en hoodie på Gina Tricot förra veckan. Köpte den dock INTE. Lite för hysterisk och lång för min smak..
[Redan nu saknar jag min lugg. FAN!!!]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0