tat2

2 timmar och 10 minuter kvar tills jag ska infinna mig på Swahili Bobs för lite nåltortyr. Alltså, let's face it, det blir inte lättare med åren.. Senast gjorde det så ont att jag inte ville sitta kvar och göra klart hela. Men det gjorde jag, hur skulle det se ut med en halvfärdig robot!
Men aah, idag är jag fan nervös. Antagligen kommer han att köra nånting rakt över armvecket, och fy jävulen så ont det kommer göra. Antagligen kommer jag att gråta och skrika, bita i något hårt eller gå ut därifrån. Vi får se.

Men något sånt här ska det blir:

En gammaldags väckarklocka. Har inte bestämt vilken färg den ska vara eller vad tiden blir.. Men det ordnar sig, jag lägger mycket i händerna på min tatuerare, han är grym och jag litar på honom!
Sen blir det lite fler stjärnor i olika storlekar och färger, om vi hinner vill jag ju helst göra klart hela, och då vill jag ha en skyline samt ett grönt moln bakom alltihop. Men vi får se! Tre timmars tortyr, coming up!

Kommentarer
Postat av: erika

åh, du måste fota sen när det är klart! är helt tokigt sugen på en ny snart.. är Dom/han på svahili bob mycket uppbokade? min kille i stan är bokade till september nämligen :/

2010-04-10 @ 11:46:37
URL: http://strawberryweeds.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0