friday Im in love

Fredag! Sol! Ledig!
I helgen ska jag blåsa ut min garderob, den ska rensas och rengöras tydligen då jag har upptäckt en sån där pälsänger.. Små små äckliga larver som gnager hål på kläder och övriga textilier. Läste på ett forum att de aldrig försvinner, även om jag sprutar in gift och tvättar och torktumlar alla mina kläder så betyder det inte att de är borta för om grannen också ha några så färdas de genom ventiler och dylikt. Fan va äckligt. Upptäckte en i kökskåpet härom veckan också. Fräscht.. Blöh..
När det är klart ska jag plugga matte. Ännu mer BLÖH.. Men jag måste. Och om det blir någon tid över så ska jag pilla med min hemsida! Har inte köpt webhotell än men om jag inte minns fel så får man väl nya pengar idag? Hmm..

Matte.. Min lärare är ju rolig. Inte.. Kommunikationen är sämst och han förstår inte vad jag menar och jag skrattar åt hans mail som kan se ut såhär:
"Hej. Kontakta administartionen. Den bör var någon data strull! mvh/Jamal"
Ja.....

Köpte en ny klocka i veckan. Visst är den SNYGG?!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud vad snygg! Har inte Sara nån liknande fast lila?

2010-04-23 @ 13:24:09
URL: http://imyourbiggestfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0