I wanna do bad things with you..

För en minut sedan visste jag exakt vad jag skulle skriva här. Nu är det helt borta. Disträ? Ja. Tydligen.

Idag är i alla fall en sån dag då jag bara vill ligga i soffan och titta på film. Och det är nog precis det jag ska göra.
Och hoppas på att Johan kommer hem så snart som möjligt. Saknar honom hela tiden då han är borta. När han pussar mig hejdå på morgonen känns det som att världen ska gå under och att jag kommer leva ensam för resten av mitt liv. Sen kommer han hem ca 9 timmar senare och då börjar jag leva igen. Märkligt. Jag trodde inte att man kunde bli såhär kär. Galet..





Kommentarer
Postat av: becca

Men du. Klart du ska känna dig levande och glad även när johan är iväg och jobbar. Försök hitta en schysst hobby som håller igång dig på dagarna. Tror det kan vara bra för dig. Ut och träffa folk och ha skoj helt enkelt=)

2009-09-23 @ 14:26:10
Postat av: Vendela

well, det kanske lät lite överdrivet det där. mest var det väl ett försök till att förklara hur mycket jag älskar honom och aldrig vill vara utan honom. jag kan faktiskt leva mitt liv när han är borta ;)

2009-09-23 @ 14:30:20
URL: http://den här..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0