You disgust me!

Haha, såg ni de vidriga små idioterna med ihåliga hjärnor på 8'an kl 21? Ush vad pinsamt. Den enda som kunde säga mer än en mening i taget var Kissie men det kom väl inget vettigt ur den botoxpumpade käften i alla fall.
Jag bara önskar att Aschberg kunde tagit upp Dessies tjockisinlägg när Edward Blom äntrade studion.. Det hade varit underhållande TV, att få se den lilla, lilla putmunnade tjejen försöka rättfärdiga sina vidriga och korkade uttalanden.
Men nä då. Så kul fick inte jag ha det.

Imorgon ska jag till en kiropraktor och jag är lite nervös. Tycker det är sjukt skönt med kotknäckning och massage, men det är mindre kul att strippa ner till bara trosor och bh.. Är ju inte bruden med självförtroende längre. Äh, bara att bita ihop och hoppas på det bästa, att jag blir bra i ryggen någon jävla gång!

Annars letar jag efter en fluffig, balettliknande kjol i någon stark färg, rosa eller blå eller grön.. Tips? Billig ska den vara också. Runt hundralappen helst.


Kommentarer
Postat av: Tobie

hahaha. nej Maskiin:P hans tjej eller nått som bor ovanför :P

2009-10-28 @ 23:33:13
URL: http://tobiej.blogg.se/
Postat av: Linda

Nu såg jag inte programmet själv, men är inte Dessie en linköpingsbo som skriver rätt mycket om träning? Vad jag har sett från hennes blogg, åtminstone innan hon stängde ner den, så verkade hon ju vettig? Jaha, nu googlade jag Dessie och fick upp en helt annan person. Den jag tänkte på var den här: http://www.dessi.se/wordpress/

2009-10-29 @ 07:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0