welcome to miami.

Efter att ha fått i mig god mat i magen njuter jag av ett glas vin med hallonsoda, medans jag kikar på Färjan som jag missade i måndags. Träningen i eftermiddags gick bra. Jag blev svettig, trött och tomatröd i ansiktet, som vanligt, men känslan efter ett pass är så sköööön! Jag känner mig stolt över mig själv och det är den bästa känslan av alla.

Har tränat en månad nu, inte varje dag men i snitt kanske 2-3 pass i veckan. En månad och det händer ingenting, men jag vet, det tar tiiiiiiid.. Synd bara att jag har så jävla pissdåligt tålamod. Det är ju NU jag vill köpa söta, fina höstklänningar i storlek 38 och en fin vinterkappa som sitter schysst. Ääääh, det är bara att fortsätta, jag SKA nå mitt mål. Jag SKA!


En av mina favoritfotografer, Alexander Bergström, har tagit detta foto:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0