I <3 STHLM.

Ska snart iväg till träningen, själv den här gången. My partner in svett har tydligen mycket att plugga. Men men, nyttigt för mig tror jag. Menar, 95% av alla som går dit är ju där utan träningskompis så, jag överlever nog. Det är ju inte så att jag och Pernilla står och snackar med varandra under passen ändå.

Efter träning blir det tacos och vin i Solna. Längesen jag var i Mordor nu.. Saknar min gamla etta! Fast, en tvåa i Bromma är waaay bättre! :D
Mannen min ska till Sumpan och lira NHL 2010 och det är no girls allowed. Så vi får ha våran egna brudkväll. Bella kommer över senare så det kommer bli finfint!
För första gången på länge så känner jag att jag på riktigt trivs med det mesta (kunde ju haft ett jobb med bra betalt också, men pengar är inte allt...)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0