Det tar aldrig slut..

De där jävla drömmarna alltså.
Hans händer runt den där tjejens midja, hans händer överallt.
Mitt hjärta som slutar slå några sekunder för att sedan bli arg och försöka slå honom.
Samma nedstämdhet och förtvivlan när jag vaknar och det släpper inte på hela dagen.

Jag förstår verkligen inte! Jag litar på Johan, men i mina drömmar är han otrogen mot mig mest hela tiden. Är det ett tecken på att man verkligen inte ska lita på någon? För jisses, gudarna vet att jag inte blivit så jävla schysst behandlat i mina tidigare förhållanden. Är det här med rädsla för att bli dumpad så stor att jag förnekar det i vaket tillstånd men släpper ut känslorna i mina drömmar?

JAG ORKAR INTE MER!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh jag drömmer det med. Skit ofta. Man vill bara slå dom, men man kommer inte fram elle så är det som i slomotion så slaget blir aldrig ¨hårt utan bara som en liten puff.



Min kille skulle aldrig heller vara otrogen, det vet jag. Men ändå drömmer jag det skiiit ofta!!¨



Men mina 2 tidigare förhållanden var mina pojkvänner otrogna, så det måste vara någon slags undermedveten rädsla för att det ska hända igen. "för det händer ju alltid mig".

2009-10-27 @ 13:27:32
URL: http://weijmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0