the war has begun, you evil whore of satan!

Uäh.. Helgen är slut, Allsvenskan är över, länge leve Premier League, jag hatar Gnaget, Mutumba kan vara Sveriges dummaste invånare (LÄS VARFÖR HÄR), Emil Johansson såg ut som en manlig variant av Guldlock på matchen idag, jag har ryggont och jag funderar på ifall jag ska kolla på senaste "Greys Anatomy" eller "I Love You Man".. Hmm..
Jag är sugen på glass också. Men det känns just nu jävligt onödigt. Jag skulle ju kunna ta ett glas vatten och en morot istället. Vi får se.

Jag kom på idag att både jag och herrn antagligen lider av järnbrist. Eller i alla fall min karl, då han är ständigt trött och det kan ofta bero på järnbrist. Jag ska imorrn köpa hem ett lager med bananer, rödbetor och broccoli. Nu jävlar!

Har egentligen ingenting att skriva om.. Så.. Hej då.


Jag och Johan firade 6 månader tillsammans med en utflykt i Sthlm.. Snart 2 år tillsammans. YEAH!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0