Måndagen från helvetet.

Väääääärdelöst. Ställde klockan på 9:30, vaknade 12:48. Piss, dagen förstörd. Missade hela Hem Till Gården också..

Sitter och försöker pilla med Illustrator och de andra programmen men jag har inget kreativt flöde i hjärnan överhuvudtaget idag! Det står helt still.. Och detta måste ändras på snart då det enda jag kan har råd med i juklappsform till släkten det här året är hemmagjorda saker, dvs, utskrivna illustrationer..

Annars är det jämna plågor. Avloppet är fortfarande tillproppat med något äckligt så det går inte att diska utan att vattnet fastnar i diskhon, vilket är ush ush.. Kan heller inte tvätta pga det.
Jag nyser i tid och otid och jag tänker varje gång att "jaha, nu är det klippt, nu kommer svinis och tar mig". Jag är en vidrig hypokondriker, eller har blivit i alla fall. Allt blir ju värre med åren. Jag tror fortfarande att jag har cancer i hela kroppen och att röntgen på onsdag kommer att visa det. Fan..

Kan man inte bara skippa måndagar, låt det bli en förlängning på söndagen bara.. Döp om skiten, vad som helst! Blääh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0