Lördagshets.



Istället för fredagsmys: fredagslyx.

Idag ska vi åka till Ikea och Net On Net.. Suck, tre dagar efter löning och bara 3 veckor/5 dagar kvar till julafton, huuur ska detta gå? Tur man har vassa armbågar.

Dricker kaffe och kollar So You Think You Can Dance och försöker kommer på något schysst ställe att käka middag på ikväll. Bishop Arms är ju ett alternativ. Dyr öl dock, väldigt dyr, till och med en stor stark är svindyr.. Så vi får väl se.. Jag är inte den kräsna typen..

Bada badkar. En lyx som man kanske inte har så länge till. OM det nu blir någon jävla badrumsrenovering snart..



Drömde inatt att jag skulle på anställningsintervju på MacDonalds, i Borås.. Mina arbetstider skulle bli 22-05 varje helg. I Borås! På vägen till intervjun kom jag på att "nejfan, jag bor ju i Stockholm, det här jobbet kan jag ju inte ta". Hahaha.. Sjukt. Innan det drömde jag att jag satt på ett flygplan som skulle lyfta, men halkade rakt ner i nån sjö istället och jag satt längst fram. Sjukt äckligt, jag vaknade med ett ryck och började gråta av dödsångest.. Inte kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0