Ågren

Jag funderar på ifall jag ska kolla senaste Gossip Girl nu eller imorrn. Jag är ju faktiskt ganska seg och mör och har fortfarande lite huvudvärk. Och det är mörkt, tråkigt och ensamt här ute i vardagsrummet när min älskade karl ligger inne i sängen och sover så sött.
Min älskade karl.. Jag är så lycklig som har honom vid min sida i alla lägen. Har jag pms och sitter sur i soffan och stör mig på allt blir han aldrig sur tillbaka eller ignorerar mig. Är jag upprörd eller ledsen över något så finns han alltid där och ger mig kramar, pussar på kinden och papper att torka tårarna med. Han är min stöttepelare, min bästa vän. Han är snygg och sexig. Söt och vacker. Han får mig att skratta varenda dag.
När han går och lägger sig på kvällen, längtar jag tills han vaknar nästa morgon och pussar mig hejdå.
Ush vad fjantig jag är.



Kommentarer
Postat av: Jenny

du är inte fjantig, du är söt! Klart att du är glad över att ha en så bra kille i ditt liv!

2009-11-06 @ 11:56:46
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0