Men alltså..

Sitter hemma. Värmeljus runt omkring i hela vardagsrummet. Det är iskallt här inne annars så levande ljus är ett måste. Har ätit choklad och kollat Let's Dance. Jag skäms inte längre för att säga det. Johan är iväg på tvspelskväll i Sumpan och jag finner mig själv jävligt rastlös och ensam nu. Förr i tiden, min singeltid i min lägenhet i Borås, skulle jag kollat på film efter film efter film. Nu har jag laddat ner en film jag velat se ett bra tag men jag förmår mig inte att börja kolla. Min rädsla för att bli en sån där som bara kan göra saker med sin pojkvän har kommit! Men, nej, är jag verkligen så? Nej, det är jag inte.

Imorgon ska jag ju träffa bästa Jenny som åker upp till storstan för att gå på spelning. Ska ta några öl i närheten av Medis, jag yrkar på Carmen, as usual. Bästa haket i stan. Och förhoppningsvis tackar Rebecca ja till min förfrågan om att följa med. Ska vi åka till Nice tillsammans i sommar så vore det en idé att lära känna människan också. Jag är bara sådär livrädd för att träffa nya människor, på riktigt, utan respektive som står bakom på fester och dylikt.
Vad fan har hänt med den sociala Vendela? Ush, jag känner inte igen mig själv. Det här måste få ett slut snart!

Kolla in min andra blogg, där jag mest lägger ut foton. Gör det nu då, kom igeeeeen!
http://vendelaqvist.blogspot.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0