Frisör?

Jag har precis klippt Johans hår. Stackarn hade lite ångest över att åka in till stan så jag gick med på att klippa till honom lite. Det är besvärligt. Senast jag klippte honom och han sedan gick till en riktig frisör undrade hon vem i helvete som hade klippt honom. "Min flickvän" svarar Johan.. Nu har jag bett honom att säga att det var någon dålig frisör istället nästa gång hon frågar.. Man vill ju inte skämmas liksom. Fast jag är ganska nöjd med resultatet ändå. Nu är det bara jag som ska få en ny frilla. Hoppas på att jag kan få lite cash av farsan nästa vecka så även jag kan bli fin!

Snart är det fotboll. Man Utd - Fulham. Perfekt. Hinner man se det innan vi ska iväg till JohanL och Helena. Kanske hinner med en gin&tonic också. Hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0