13

Det är fredagen den trettonde och jag måste bara säga att det finns inget som gör en så klarvaken på morgonen som en armbåge rakt på näsan av sin älskade bredvid. Självklart var det inte meningen. Antar att han bara hade en häftig dröm. Men ont gjorde det och vaken blev jag. Svårt att somna om sen.
Annars har inte så mycket hänt. Solen försöker kika fram och snön droppar ner från träd och balkonger. Sköööönt! Nu får det vara nog med snö och slask. Det ska tydligen bli runt 8 grader varmt på söndag och soool! Då blir det häng i stan som gäller. Eller någon lång promenad någonstans där det är fint.

Tänkte gå och klippa mig på Hårakademien imorgon. Men när jag nu ringde så har de bara öppet mån - fre numera. Fan också.. Jag blir tokig på mitt hår! Ser ut som en gammal tant, det är omöjligt att styla det för det bara hänger som tjock, tung peruk på huvudet. Blööh. Jag får väl vänta till måndag då.

Annars då? Näe, det händer väl inget särskilt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0