Svett.

Jag är nu lite stolt över mig själv som fick mitt feta arsle upp ur stolen och tog en rask promenad i det fina vädret. Dock gick jag inte så jättelångt men ändå! Jag kom ut ur lägenheten, fastän jag kände mig helt yr och ganska motvillig till det hela när jag gick runt hörnet på huset. Men med bra musik i lurarna kan man gå långt.

Jag hoppas vädret kan hålla i sig i alla fall över midsommar. Och tills dess, så jag kan gå fler promenader och känna mig till freds med mig själv på fredag. Det handlar ju bara om att övertala hjärnan som innerligt besämt sig för att jag ska bli försoffad på riktigt.

Och jag hoppas att vädret blir fint den helgen min darling Sara kommer hit, dvs helgen 3-5 juli! Jag längtar så jävla mycket. Saknar ju mitt lilla yrväder till vän.. Och om vi lyckas få hit Jenny från Örebro också vore ännu roligare!

Nu ska jag skala två morötter och käka upp dem, kanske kolla lite tv.. Tills min karl kommer hem så jag kan krama och pussa på honom. Mmm...

Kommentarer
Postat av: Mickis

Bra kämpat gumman!:D Fortsätt så!!!

2009-06-16 @ 18:53:45
Postat av: Anonym

Tro mig. Jag är väldigt lite yrväder just nu. Och väldigt mycket sengångare. Men det brukar ju snabbt avhjälpas med ett besök i Sthlm. Och som jag precis skrev på fejjan så har nog övertalningskampanjen fungerat alldeles utmärkt på Jenny.



Hehe.

2009-06-16 @ 19:29:56
Postat av: Sara

Tro mig. Jag är väldigt lite yrväder just nu. Och väldigt mycket sengångare. Men det brukar ju snabbt avhjälpas med ett besök i Sthlm. Och som jag precis skrev på fejjan så har nog övertalningskampanjen fungerat alldeles utmärkt på Jenny.



Hehe.

2009-06-16 @ 19:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0