Pearl maniac.

Herrejävlar vad varmt det är! Det är väl ganska tokigt att man klagar hela våren på att det inte är tillräckligt varmt, och nu när det äntligen är så jävla varmt då är det för mycket. För när jag klagar då menar jag inte att jag vill att lägenheten ska förvandlas till bastu och att det enda man kan göra är att ligga/sitta helt still för att klara av dagen, tills det blir svalare runt 7-tiden och man faktiskt då kan utföra sysslor. Puh.. Jag klarade med nöd och näppe att bära ut frukosten från kylskåpet till bordet. Kaffe var ett stort NEJ. Ge mig hellre en go smoothie eller iskall milkshake. Eller isté. Mmm..

Det är måndag och som vanligt ska denna dag börja som ett helvete. Jag vaknade väl runt 10 idag kanske och då hade jag drömt att Johan hade dumpat mig och jag hade väl börjat dejta en gammal flamma jag hade för några år sedan. Men det var ju inget vidare. Jag saknade bara Johan hela tiden.. Ush det var jobbigt. Sen vaknade jag och drog en lättnadens suck när jag insåg att det bara var en dröm, som vanligt. Sen skickade jag ett sms till Johan och skrev att vi MÅSTE leva med varandra tills vi dör! Han svarade "självklart, vi ska ju bo på Kreta när vi blir pensionärer". Jag längtar lite till pensionen..

På fredag blir det galej i Abrahamsberg. Mina två bästa flickor kommer hit och då blir det öl/vin/tequila?! och bad och andra festligheter! Wohoo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄR SÅ PEPPAD! Så du fattar inte. Nu måste jag sova. T minus 3d 12h 45m



Pöss

2009-06-29 @ 23:26:11
Postat av: Sara

och jag undrar varför din blogg alltid tar bort mitt namn... jag känner mig... ratad ;)

2009-06-29 @ 23:27:11
Postat av: Jenny

Ja! Peppen är total! Jag anländer sthlm vid halv 12 för övrigt.

2009-06-30 @ 13:29:23
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0