Nörd.

Jag fick inte mina filmer idag. Antagligen försökte brevbäraren trycka in dem genom brevinkastet men jag var korkad och bara väntade ut honom istället för att gå och öppna dörren och ta emot paketet själv. Först när jag hörde ytterdörren två våningar ner kopplade min hjärna att jag borde öppnat dörren. Nu måste jag ju vänta till klockan 15:00 imorgon och gå ner med avin till videobutiken för att hämta dem. Om jag får avin imorgon dvs. Och vafan, så jobbigt är det ju inte att gå dit. Bara jag som är äckligt lat. Johan fick sitt nördspel i alla fall. Och med sig hade han en ratt + pedaler när han kom hem från jobbet. Ja, ratt till dataspel that is.. Så han satt och spelade några timmar här innan. Totalt meningslöst. Bara köra runt i Europa liksom. Bah..

Daniel var här tidigare och skulle trixa med något sim-kort med ett program på som Johan ska prova några dagar. Det blir tydligen midsommarfirande hos honom och Clara på fredag. INTE lördag, som jag och tydligen många andra också har fått för sig.
Knytkalas i Hammarby Sjöstad. Låter fint. Ska se till så att Johan inte dricker en flaska sprit och däckar, som han gjorde förra året. Ja jävlar...


KLICK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0