Moduler.

Hälsostatus: Nyser ofta annars helst ok!
Livsstatus: Underbart idag. Sol och firar 19 månader med Johan.
Bokstatus: Försöker läsa "Vänninan" av Eva Franchell. Mycket intressant!
Filmstatus: Det är dåligt med film när det är fint väder. Ska se Slap Shot i dagarna..
Musikstatus: En salig blandning på Spotify. Det som går runt mest är gamla Blur och gammal hederlig skatepunk a'la No Fun At All.
Dagens klädstatus: Så lite som möjligt. Bikiniöverdel och trosor..
______________________________

Wööh! Jag är inte bakis! Hehe.. Fast det trodde jag inte att jag skulle vara heller. Drack fem öl igår, åkte hem hyfsat tidigt, hällde i mig cola zero och vatten när jag kom hem och eftersom värmen i den här lägenheten inte är nådig så lär jag svettats ut en hel del alkohol ur kroppen inatt!

Solen skiner som fan, inte ett moln i sikte. Jag dricker kaffe, har skrivit ut hela modul 4 på papper och ska nu dra fram madrassen framför balkongdörren och lägga mig för att läsa den och förhoppningsvis få lite sol på mina bleka ben.. (Modul 4 är alltså en del av min behandling, de kallar de för moduler..)
Apropå ben. Jag blev positivt överraskad igår när jag stod utanför Carmen och rökte. En ung tjej gick förbi i sällskap med två killar. Hon kanske var i min ålder, kanske något år yngre. De hade snygga kläder på sig, typiskt Söderfolk. Och jag brukar inte tycka om Söderfolk, inte "hipsters" i alla fall. Dö.. Så andledningen till att jag blev glad var att tjejen hade jättekorta shorts på sig som avslöjade hennes mulliga lår med ganska så mycket celluliter på! Det kändes som en befrielse! Vafan, om hon kan gå runt sådär så kan väl jag? Och jag har inte ens lika mycket celluliter som hon hade! Nu tror jag ju inte att jag kommer rusa in till stan och köpa ett par shorts direkt idag. Jag ska gå några promenader till först. Så att jag hittar några sköna som passar.

Men alltså ja, de flesta tjejer har faktiskt celluliter, mer eller mindre. Till och med Paris Hilton har det. Nu vet ni det grabbar..
________________

Idag är heller ingen vanlig dag utan idag firar jag och Johan 19 månader! Det låter väldigt lite, det känns väldigt länge, men inte tillräckligt länge. Jag önskar att min tid med Johan aldrig tar slut. Jag vill leva med honom tills jag tynar bort. Aldrig missa en sekund..
Jag älskar dig min finaste, älskade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0