Jag kommer (inte) hem till sommaren igen.

Min statistik på bloggen har rasat märkvärt och jag undrar ifall det är för att solen har kommit fram eller för att jag helt enkelt är totalt ointressant. Och visst är det äckligt att jag påpekar att mina läsare har sinat? Fy fan, jag lovar att jag inte ska bli en sån där blogghora i alla fall. Som raggar läsare genom att skriva kommentarer på "mer kända" bloggares inlägg. Ush..
Jag skriver mest för min skull. För mitt minnes skull, that is.. Men också för att jag tycker om att få ut tankar i skrift. Jag tycker om att skriva. Så, så är det.

Idag blev jag lite nedstämd faktiskt, när jag loggade in på Facebook och en tjej hade lagt upp en video med Gatans Lag (tryck HÄR för Myspace-sida) och låten Kommer Hem. Och videon visade bilder på bandet, deras vänner och Borås. Och gud vad jag saknar att ligga i Stadsparken med en cigg i ena handen och en penna över ett korsord i den andra. Med goda, fina vänner runt omkring mig. Alltså, jag saknar mina vänner. Här i Stockholm känner jag mig ensam. Jag har ingen lust att lära känna människor längre. Jag känner mig bara tråkig och otillräcklig. Äcklig och ful efter fler och fler extrakilon som jag aldrig orkar promenera bort.

Är det måndag idag eller? Vad fan hände? Jag tycker inte om att må såhär dåligt. Nedstämdhet. Bläh..

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kommer in på din blogg och den går att läsa. :)



Däremot har blogg.se:s bloggar en tendens att radera kommentarer har jag upptäckt. Vad fan liksom.



Nu ska jag diska och sen sova. Imorgon är det jobb 7-15. Det är ju så att jag vill gråta lite.

2009-06-23 @ 21:51:29
Postat av: Jenny

den 3:e ska vi kramas en massa. jag tror vi alla behöver det.

för övrigt har jag ingen aning om hur många som läser min blogg. vart ser man sånt? Kanske lika bra att inget veta...:D Pusss

2009-06-24 @ 08:50:05
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0