HEY HO, LET'S GO!

Yes, äntligen har jag fått mina väl efterlängtade pengar på alfakassan! Inte alls så mycket som jag hade fantiserat om men vafan, det räcker till räkningar, lite nya kläder, några öl någon gång och så vidare. Jag är nöjd. Nu kan jag ju faktiskt köpa egna cigaretter och egna frimärken. Jo då.
Jag tänkte nu åka in till staden, i regn och rusk (utan paraply för det lär ju blåsa bort ifall jag slår upp det), ta ut pengarna från Swedbank, gå till Nordea och sätta in dem där, sen shoppa loss på Monki! Yeey! Funderar på att köpa en ny bikini. Med en storlek mindre på trosan än vad jag brukar ha. Så jag kan ha den som "morot" när jag bestämmer mig att börja pilates-grejen. Hmm, ja kanske det kanske!

Jag kan ju inte påstå att jag är dödssugen på att gå utanför dörren nu. Uuuuh, men hey, har man pengar så har man!
Annars är jag lite pepp på lördag. En gammal vän, som jag tappade bort på vägen i mitt kaotiska Boråsliv, ska antagligen upp till storstan på lördag och då hoppas jag att hon och sin man har lite tid över för mig! Jag tittade på gamla foton igår, som jag också skrev, och hittade en massa härliga fyllo-trägårn-bilder på oss. Jag saknar henne och jag är så ledsen över att det blev som det blev med allting. Så dumt och omoget av oss båda. Men fan, nu har man växt upp, känner väl sig lite tryggare med tillvaron. Hon verkar må bra! Och det gör mig glad. Se, jag har faktiskt empati..


Världens godaste frukost. Galiamelon och hackade nötter. Och kaffe såklart. Mmmm..



Ze check!


Mariette och jag på Trägårn. Vårt andra hem..


Jag undrar vad jag tänkte på när jag skaffade den här hårfärgen?!


Mjorå.


Kommentarer
Postat av: Mickis

Hahaha det håret har jag inte sett dig i:P det var väl inte sådär jätte fint;) Håll dig hellre till blont eller brunt:D

2009-06-04 @ 16:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0