Hej och hå.

Då var jag klar med del 2 i min behandling. Jag ska nu börja planera min dagar, veckor, månader. Herreminjeee.. Hur ska det gå? Jag som ALDRIG har planerat något i hela mitt liv. Inte ens när jag ska åka utomlands planerar jag något. "Jaha, vi åker imorrn, ja då kanske jag ska börja packa". Ungefär sådär. Och jag har ju ingenting att planera in så jag får hitta på aktiviteter att skriva in. De ska dessutom vara saker som jag tycker om att göra. Så jag ska numer alltså planera in när jag ska fotografera. Så jag skrev in "fotopromenad, onsdag 10/6, kl. 14-15". Fy fan. Men men, vill jag bli frisk så antar jag att jag måste göra detta..

Helgen var kul!
I fredags satt jag och Johan i soffan, drack några öl och kollade på Ocensurerat och sen Big Brother. Underbar tvkväll, haha.. I lördags åkte vi på 50årsfest till Johans familjs grannar. Det var en stor fest, gigantiskt partytält på trädgården, DJ, tokgod mat, runt 100 pers (?), nästan alla var utklädda (60-70talstema), lekar, alkohol, underbara tårtor.. Sen tog jag, Johan och Markus en paus för att kolla fotbollen. När vi kom tillbaks var tältet tomt på folk (förutom en man som satt avdäckad på en stol) och de flesta hade gått in i huset. Antingen för att konversera i köket eller för att dansa i källaren. Jag dansade helst. Framåt småtimmarna fick jag mensvärken från helvetet och ville åka hem. Men över lag så var festen lyckad och jag har bestämt mig för att försöka baka egna biskvier någon dag. Mmmm..

Nu ska jag ta en dusch, lägga in värmedynan i micron sen lägga mig i sängen och kolla film.

Några bilder från helgen:



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0