H E L P ?

Det regnar och jag kan bara tänka på Orups gamla dänga, Regn Hos Mig. Jag kanske måste hitta den på Spotify?
Ja jo, det regnar, till skillnad från igår då solen aldrig har lyst så starkt. Jag försökte sola mina ben genom att lägga mig på en madrass precis innanför balkongen, skitbra! Bara det att madrassen blev väldigt varm att ligga på och det fläktade ingenting. Så jag gav upp. Försökte istället läsa igenom den jävla KBT-skiten. Fortfarande inte klar med första texten (som skulle lästs ut i fredags, så att jag kunde få en ny) och det är så sjukt tungt. Men jag ska fixa det! Ska bara kolla Hem Till Gården först..

Annars drömmer jag mig bort till varmare länder. Jag vill åka tillbaks till Kreta. Det var en av de bästa veckorna i mitt liv! Ligga på stranden bredvid människan jag älskar, dricka en kall öl, äta en chokladcroissant och ta ett dopp i det vackra havet då och då.
Mmmm..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0