Cheese bikes and bowling.

Slapp dag idag, minsann. Låg i soffan ända till fyra-tiden då vi gjorde ett ryck och tog oss till Kista C. Johan ville köpa en dataspelsratt till ett spel han köpte förra veckan. Euro Truck Simulator heter det. Fy fan! Det går alltså ut på att köra en lastbil runt i Europa och lämna/hämta släp. Trååååååkiiiigt! Fast jag köpte tre filmer på discshop i fredags som förhoppningsvis kommer imorgon, så han kan gott spela lite så jag får tv'n för mig själv. Notting Hill köpte jag bl.a. Jag älskar brittiska, löjliga, romantiska komedier. Särskilt som utspelar sig i London och innehåller Hugh Grant.
Utöver den köpet jag en gammal 80talsrulle med Madonna, Desperately Seeking Susan. Vad jag kommer ihåg så var den väl inte jättebra men vafan, 3 filmer för 99:-, utbudet var inte tokstort. Och den tredje är den näst bästa, Slap Shot! Jag gillar ju inte hockey va, men den filmen är fan klockren! Slagsmål mest hela tiden, roliga frisyrer och galna karaktärer! Yey!

Johan gick och lade sig för ett tag sen och jag sitter här och funderar på ifall jag ska kolla på ett avsnitt av Sex And The City eller joina honom i sängen. Jag känner inte för att ligga och stirra på en mörk vägg i två timmar. För så kommer det bli, jag är inte trött än. Och så kommer jag sova till elva imorgon och gå upp precis så jag hinner göra en kopp kaffe innan Hem Till Gården börjar. Jag känner mig som en jävla pensionär!
Suck...

Kommentarer
Postat av: Bec

nejnej. En pensionär är du inte förrän du stiger upp kl 6 på morgonen=)

2009-06-15 @ 08:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0