Bye, bye Ronaldo!

Herregud!
Real Madrid är tydligen ett av världens mest desperata fotbollslag. Jag tycker bestämt inte att Christiano Ronaldo är värd 80 miljoner pund dvs 957 320 000,00 SEK. Hade det varit inför förra säsongen, 07/08, så kanske jag hade hållt med men inte nu! Jag är nog bara glad att han lämnar United. Snubben må vara en fröjd att titta på men alla konstlade dyk ner i gräset och slöa försök till anfall har gått mig på nerverna det senaste året. Ja, han kan göra mål och han är grymt jävla teknisk. Men vad gör det när man är lat och vill agera filmstjärna? Äh, jag önskar honom lycka till och flinar med en undran på vad Man United kan göra med 80 miljoner pund. Mmm mm mmm...

Bye bye, sweet back..



Kommentarer
Postat av: JennyS

.. fast jag skulle kunna klämma lite på den där rumpan.

2009-06-11 @ 15:41:06
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag smeker hellre ryggen för resten av mitt liv. jag är ingen rump-tjej....

2009-06-11 @ 22:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0