Blöööh..

Som ni säkert vet så är jag inte alls jätteledsen över Michael Jacksons död. Jag är heller inte glad, missförstå mig inte. Jag är väl lika ledsen över hans död som jag blir när jag läser om "vanligt" folk som dött. Han var ju också bara människa, som vi andra.
Men detta som visas på tv4 just nu måste vara det mest osmakliga jag sett.
En minnesstund i en arena i centrala Los Angeles där artister samlats för att sjunga låtar och tillsammans ska de ta farväl av sin idol, vän och släktmedlem. Det hade räckt med det. Några tal hit och dit slänger de säkert in också.
Men nej då, den idioten som bestämde att Michael Jacksons guldkista skulle stå längst fram, nedanför scenen, måste ha en jävla skruv lös!! Där ligger liket, utan hjärna för den har de tydligen inte undersökt klart än.
Jag tycker det är vidrigt morbidt men nu förstår jag ju varifrån Mr. Jackson fick sin skumma sida, från sin familj såklart. De är uppenbart skruvade hela bunten som tillåter detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0