Ung själ i äldre kropp.

Idag, fast inte än, fyller jag 27. Jag föddes lite över kl. 17 den 12 januari 1982. Jag har hittills fått lite sms hit och dit, ,ett telefonsamtal från mamma, Johan sa grattis och gav mig pussar i morse och av min far har jag fått ett elektroniskt vykort som sjunger....................... Jag väljer att inte klaga på min far idag, det är ju faktiskt dels han som fixat att jag finns.

Lördagens fest var en success! Hela festen anlände ungefär samtidigt så det blev trångt och varmt och presenter hit och dit, vin som spilldes och pajer som nästan brändes vid. 15 stycken satte sig i källaren medan de äldre och yngsta (12 stycken totalt) fick sitta på övervåningen och svettas bland alla värmeljus. Så det blev en ganska stor fest till slut. Jag fick fina presenter (fina skålar, en ljuslykta, böcker, presentkort, blommor, choklad och pengar) och två sånger! När det var dags för sång hade min panikångest slagit till så jag minns knappt första sången för jag var tvungen att koncentrera mig på min andning. Och efter allt det var det kört. Då slutade jag dricka alkohol för det förvärrar ju bara saken. Så jag höll mig till vatten.

Efter mat och tårta blev det karaoke i källaren och det pågick ända till halv fem på morgonen. Sisten kvar var Per (Johans styvfarsa) som satt och läste ur boken med alla låtar med en pannlampa på sig. Full som en alika och Lotta sa att den som lyckas få tyst på honom får något fint.

Igår fortsatte jag och Johan våran nyttiga start och tog en promenad. Jag var otroligt opeppad men när man väl tar sig ut så är det ganska skönt. Tänkte kanske åka in till stan idag och köpa mig en egen present. Har ju 200:- på Gina Tricot och ungefär 500:- på H&M som jag måste utnyttja! Yey!

 GRATTIS PÅ MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0