Men ge mig ett liv!


IDAG: har jag vaknat, pussats, somnat, vaknat och här sitter jag nu.
IGÅR: var en hemsk dag. ush ush.
IMORGON: har jag ingen aning om vad jag ska göra. ta en lång promenad kanske?
I ÖVERMORGON: ska jag se Knullad Med Kniv live på Broder Tuck.
DAGENS MUSIK: signaturmelodin till Hem Till Gården.
REKOMMENDERA EN LÅT: Geraldine med Glasvegas.
EN FILM: jag såg Independence Day igår. det är en riktigt usel film.
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL? hälsa på mina f.d arbetskamrater och förhoppningsvis hämta mina kläder hos Jonas.
VAD VILL DU GÖRA JUST NU? kramas och mysa massor.
VAD HAR DU ÄTIT IDAG? ingenting än. antar att det vankas müsli as usual..
SENASTE LÅT DU HÖRDE? signaturmelodin till Hem Till Gården.
SENASTE INKÖP: ingen aning. cigaretter kanske.
DET SENASTE DU SLÄNGDE BORT? paradisasken i skåpet. bort med all choklad! jag har ingen karaktär..
BRUKAR DU ÄTA FRUKOST? ja numera. men inte för tidigt.
VAD GÖR DU OM HELGERNA? det beror på humöret.
BRUKAR DU BÄDDA SÄNGEN? yes. men inte direkt när jag klivit upp.
HAR DU MEST SKIVOR ELLER FILMER? skivor.
FAVORITAFFÄR? en affär som säljer kitchiga prylar.
HUR MÅNGA TIMMAR SOVER DU PÅ EN NATT? för många?
FÖREDRAR DU ATT VARA SINGEL? nej absolut inte.
ÄR DU NÖJD MED DIG SJÄLV? näe.
HUR MÅR DU JUST NU? inte på bott men inte på topp heller.
SENASTE PROGRAM DU SÅG PÅ? Hem Till Gården!
SENASTE FILM? Independence Day. men den suger. så jag säger Stockholm Boogie.
VAD VAR DET SENASTE DU SA? älskar dig också, hejdå.
HUR OFTA TVÄTTAR DU ANSIKTET? 2 times a day.
HUR OFTA TVÄTTAR DU FÖTTERNA? när jag duschar.
VEM VET MEST OM DIG? jag, johan, sara, sandra, johan.
VAD HAR DU I DITT FÖNSTER? en stor lampa, en konstgjord växt, värmeljushållare, bös..
VAD BEHÖVER DU MEST JUST NU?
johans kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0