Just another mensig monday.

Om en vecka idag ska jag tatuera mig igen. Min första robot ska bli rosa och jag tänkte samtidigt fråga min käre tatuerare om han ville tatuera in en enkel diamant på min handled. Eller på mitt högra ringfinger. Eller bakom örat. BAH! Jag bara vill ha en diamant någonstans. En lite och söt.. Ja ja, vi får se..

SENASTE IMPULSKÖP
: det har jag fan glömt.
BÄSTA PROMENAD: gärna vid vatten och med bra sällskap.
FAVORITDRYCK: just nu är det saft. annars Pepsi kanske, eller en iskall öl på sommaren.
ÄTER LYXMIDDAG PÅ: aldrig. eller vad är en lyxmiddag liksom? ostron, rysk kaviar? sånt äter jag inte..
FAVORITGATA: Katarinavägen, där man kan stå och glo ut över Djurgården, Gamla Stan m.m..
RESER HELST TILL: varmare klimat. men London = för alltid i mitt hjärta.
BÄSTA MIKROMATEN: popcorn.
EN BRA GÅ BORT-PRESENT: en flaska vin. eller något helt eget påhitt. en lite tavla kanske?
FAVORITLYXMAT: så var vi där igen. vad är lyxmat? för mig är lyxmat en redig portion kina-mat. så får det bli.
ÄLSKLINGSLJUD: Johans pussljud, hans mummel.. annars bra musik, vågornas brus, fotbollssupportrarnas vrål, m.m.
SENASTE UPPTÄCKT I STOCKHOLM: att buss 42 går från Odenplan till Karlaplan. Yey.
I MIN IPOD: jag äger ingen Ipod. jag gillar inte mac-grejer.
HÄR BJUDER JAG MIN FRU PÅ MIDDAG: jag har ingen fru, dock en fästman som jag gör middag åt hemma då och då.
FAVORITFÖRORT: Bromma såklart.
FIKAR GÄRNA PÅ: Café Noco på Odengatan.
BÄSTA LUNCHSTÄLLE: det beror på vad man är sugen på.
FAVORITGRÖNSAK: morot.
FAVORITFÄRG: rosa, turkos, rött..
FAVORITDJUR: katt.
BIL: jag har ingen, men Johan har en liten Seat. jag VILL ha en gammal cremevit Mustang, cab med röd klädsel.
ANVÄNDBAR PRYL: sax.
FAVVOSKOR: mest Vans faktiskt.
KLÄDKONTO PER MÅNAD: just nu har jag inget alls. förutom två presentkort på H&M och Gina Tricot á 200:- styck.
MOTIONERAR: går och försöker ha egna gympapass på vardagsrumsgolvet.
DET DYRASTE JAG KÖPT: min dator kanske? fast det är ju avbetalning..
FAVORITPRODUKT PÅ SYSTEMBOLAGET: Gordons Gin, Lucky Star-öl eller Heineken kanske..
BÄSTA FYLLEKÄKET: mos med gurkmajonäs. eller vegburgaren på Jennys i Borås.
DANSAR HELST TILL: Justin, Britney, brit-pop, Håkan H, sliskig radio-r'n'b, 80tals-punk, m.m..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0