In the wake of saturday.

Jomen. Nu har jag en kortare och lättare frisyr. Jag ser inte klok ut i långt hår, att jag envisas varje gång. Ush och fy, nu blir det kort för hela slanten. Och 95:- kostade det att få en kortare kalufs, fastän det tog sin tid. Men det gör inget, min Hårakademin-elev var jätteduktig och jag rekommenderar stället varmt.

Nyvaken och kanske förvirrad? Det syns att håret är kortare i alla fall. Bättre bild kommer senare.


Igår fyllde Per (Johans plastpappa) år så vi åkte dit, käkade tacos och kollade på Let's Dance. På vägen hem funderade jag över hur länge min opepp på att festa kommer att hålla i sig. Jag har ingen lust överhuvudtaget att gå ut eller ens att sitta hemma och bli skönt berusad. Skön känsla. Det blir en billigare månad också. Men herregud jag har aldrig känt mig så tråkig! Vi får väl se. Ska antagligen hem till Marsha senare för ost/vinkväll. Jag tar väl med ett par öl..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0