Countdown.

Jag vaknade av Johans alarm i morse. Tror det var runt 6:15. Vaknade igen 6:53 och knuffade till Johan för att meddela honom att han försovit sig. Sedan kunde jag inte somna om. Läste ur boken "Extremt högt och otroligt nära" ett tag innan morgonrocken åkte på och jag gick upp för att göra te och kolla Hem Till Gården som började 8:00.
Nu har jag bestämt mig för att försöka fixa ihop en hemsida för mina foton. Men det är svårt. Min talang för html-koder har falnat och jag blir helt snurrig av alla sidor som erbjuder domännamn och hjälp med CSS och xhtml. Det var bättre förr när man kunde surfa in på Tripod, där var det enkelt. Fast jag vill inte ha en massa tjafs framför mitt namn. Alltså måste jag köpa en domän. Fan va jobbigt.
HJÄLP?

Ja. Läkaren då, klockan 13:00. Jag har ingen aning om vad jag ska säga och inte säga och hur jag ska bete mig och aaaaah.. För mycket tankar igen. Jag hatar mina tankar när de bara flyger runt. Jag har väldigt svårt för att koncentrera mig. Jag är lite sur över att jag inte fick samma läkare som sist. Hon var snäll, förstående. Hon lyssnade på mig! Vilket är mycket ovanligt för läkare nu för tiden. De vill bara ge recept på piller och sen lämna mig till mitt öde. Allt för att få lite fler fikaraster. Men den läkaren som jag ville ha var bara där någon gång ibland och hjälpte till. Typiskt, så jävla typiskt min otur.

Jag tror jag ska ringa fotoaffären i Vällingby och höra ifall mina bilder är framkallade. I så fall åker jag dit efter läkaren. Jag är FÖR nyfiken!

Måste byta kanal nu. Jag blir hjärntvättad av TV-Shop. "Slimalift comfort, det unika plagget som får dig att se minst 10 cm smalare ut!" BLÖÖÖH!

Kommentarer
Postat av: Micke

Kolla in godaddy.com, dom brukar ha rätt bra priser på domännamn. En billig summa för en sån sak tycker jag.

2009-01-11 @ 13:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0