Welcome to Miami..

Nu har jag lugnat ner mig lite. Har accepterat Saras öde och ser fram emot friska, nya tider i mars istället. Johan har gått och lagt sig och jag startade en ny tradition igår, att kolla på CSI Miami innan jag går och lägger mig. Det är mest ett försök att bli trött för jag har fortfarande sömnproblem. Inte så att jag vaknar mitt i natten (fastän det händer), jag har mest sjukt svårt för att somna. Så jag litar på att Horatio Cain med sina punchlines kan rädda mina nätter.

På torsdag ska jag till Psykiatriavdelningen på Karolinska. Lite nervigt. Jag är dock mest nervös över att gå vilse. Har hört att det är ett stort ställe det där. Fast då kan man ju faktiskt fråga sig rätt. Jag fick en manlig doktor. Senast jag hade en manlig doktor slutade det med en sjukskrivning. Så man håller ju en tumme nu. Ännu en anledning till varför jag hatar tjejer. De är elaka och vill bara förstöra ens liv.

Vernissage imorgon. Tyvärr inte min egna vernissage utan min bekant Mikales. Jag hoppas på succé! Men hur kan det inte bli det? Med en utställningsyta på 1x1 meter, hehe.. Klockrent!

HÄR skulle jag börja skriva att idag saknade jag London tokmycket och lagt in en ganska photoshopad bild under men blogg.se verkar inte vilja låta mig lägga upp bilder idag så jag ger dem ett härligt långfinger i ansiktet. Varsågod!


Kommentarer
Postat av: Sara

JAG däremot har inte alls accepterat mitt öde. För tillfället nyser jag så att det känns som om hjärnan är på väg ut genom näsan och så hostar jag så att det känns som om lungorna är på väg genom luftstrupen. Dessutom har jag allvarligt missbrukat facebook idag och behöver kanske gå på avgiftning. Jag har gått igenom drygt tre serier, men orkar bara se en snutt av dem... och en hel och mycket märklig film som fick mig att fundera på om min granne försökte säga mig något. Nu kan jag inte sova eftersom jag varit sängliggande hela dagen. Jag vill till STOHOOOCKOLM I HEEELGEN. Booooh. Lycka till på Karolinska. Du kanske kan få låna en GPS av ngn innan du kliver in. Puss hjärtat

2009-02-04 @ 00:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0