Snöplogar och snöklumpar.

Vinst till Bajen Fans hockey i fredags med 7 - 1 mot Flemingsberg. De vann serien och alla var glada! Jag var mest stel och illamående av den anledningen att vi satt LÄNGST UPP på läktaren. Och de som varit på Hovet vet hur brant det är. Sjukt! Här är en bild så att ni kanske kan få ett hum om hur det var:



Låååångt där nere står de och tar emot pris och publikens stående ovation. Och längst upp stod jag och var livrädd. (Syns det på mina ögon kanske? Haha...)
Fast kvällen var inte BARA bra. När jag och Johan skulle knuffa oss fram i folköl-kön kände jag ett kraftigt nyp i arslet. Kul.. De första sekundrarna tänkte jag att det var Johan men, han gick ju framför mig. Och när jag vände mig bakåt såg jag bara män överallt och det kunde varit vem som helst.. Fan. Hade jag fått tag på aset hade jag givit honom en god lavett.

Efter hockeyn tog vi oss till Carmen och väntade på att AC/DC skulle spela klart så vi kunde hänga med Tobbe och Joline som var där. Vi försökte ta en öl på Bröderna Olsson men det var sjukt packat där så vi gick tillbaks till Carmen. Där det iofs var lika mycket folk men vi kunde i alla fall stå upp och dricka ett par öl.
I lördags var jag bakis. Igår var jag slö. Ett besök på Ikea utan större fynd blev det. Idag tvättar jag och imorrn draaaar vi!!
Sälen here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0