Peak på 34.

Det är inte många som läser min blogg. Men jag har inte någon vilja att bli en ny Blondinbella heller. Förresten läste jag att hon ska lägga ned sin blogg i höst, då hon ska plugga juridik och bli vuxen. Och då kan man ju inte skriva inlägg om hur mycket man bara äääälskar sushi eller hur söt sin pluttenutt-Nils är när han råkat få grädde på näsan. Eller något liknande.
Nej, Blondinbella ska istället sitta i en sal och försöka lösa brott.
Fly från Sverige någon? Anyone?

Min dator har fått tuppjuck också. Man skriver en mening och mitt i ett ord så hoppar markören tillbaks ett par ord. Jag förstår ingenting men om min baby ska gå sönder helt och hållet så hoppas jag att den gör det INNAN april, så jag kan få en ny på garantin.

Jag hade en sak jag tänkt skriva om men nu är den tanken som bortblåst. Fan vad less jag blir. Lika less som jag är på H&M's storlekar. Alltså, jag har länge varit en 38/40. Nu när jag gått upp lite så blir det för tight. Då får jag gå upp till 42. Det har funkat, tills nu. H&M har tydligen bestämt sig för att storlek 42 (som förr var large) nu ska vara som en 38 och får man inte på sig något i 42 så får man gå någon annanstans eller till BiB-avdelningen för H&M gör inte större storlekar. WTF?!
Ja, jag skulle ju kunna banta så jag fick på mig storlek 40 igen, men tänk på de som bantat ner sig till en storlek 42 och som ändå inte får på sig kläderna. De måste ju känna sig sjukt värdelösa, banta ännu mer i ren hets och besvikelse och få anorexia på köpet. Nej, fan, SKÄRPNING.. Jävla H&M..
Detta gäller också Vero Moda. Hittade ett par jeansleggings äntligen och de var dyra (ja, 280:- för ett par leggings är inte normalt för mig) och jag tänkte "jamen storlek M/L borde passa". Jag orkade inte stå i provrumskö så jag köpte skiten och väl hemma och det var dags att prova dem så kom besvikelsen som ett brev på posten. De var tightare än en oskulds vagina.
Går jag tillbaks imorgon och de inte har en större storlek ska jag spotta dem i ansiktet och skrika sieg heil.

Kommentarer
Postat av: carro

en given kommentar att skrika tycker ajg.

bra val!

2009-02-02 @ 19:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0