Oprah Schmoprah

Jag förstår inte denna fascination av Oprah Winfrey. Jag tål inte människan! Jag tycker hon är en jävla egoistisk fitta där hon sitter och "lyssnar" på sina gäster. Fine, hon ger bort miljoner till behövande. Men that's it. Det är det enda som är bra.
Hon lär ut självkänsla till människor men klagar själv hela tiden på sin kropp och säger att hon behöver banta. Hon är nedlåtande och elak. Uuuh..

Jag sitter och väntar på att klockan ska bli 11:45, fast programmet jag vill och brukar se då börjar aldrig 11:45 prick. Nejnej, för innan det har Malou von Siwers sitt onödiga Efter 10-program och hon går alltid, alltid över tiden! Jag blir tokig! Om hon nu inte kan hålla käften och hålla sig inom sin tidsram, nej men flytta mitt program 5 minuter då. Så har hon sitt lilla skitutrymme..

Det är fredag, det snö/regnar, Johan är på jobbet, jag sitter hemma, ska städa idag för snart kommer Örnsch! Weeee!
En Borås-Bajare i Stockholm, där han hör hemma, damnit!


Och när jag lägger ut sådana där små bilder, så är de klickvänliga. Alltså, klicka på bilden och ni får se den i större format. OK?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0