Men HELVETE!

Jaha. Skiten bara fortsätter. Har kanske inte råd att åka ner till Belgien och Groezrock, vilket knäcker mitt hjärta. Nu läste jag att Social Distortion kommer till West Coast Riot och gissa vem som antagligen inte kommer att ha råd till det heller! Aaah.. Skit..

Åker i alla fall idag! Fjällen, here I come, som sagt. Nervös är jag, drömde dåligt om snö inatt men sen fick jag en pulka och då blev drömmen en gnutta bättre. Det endaste som jag är galet missnöjd med är att jag missar mötet mellan Inter och Manchester Utd i Champions League. Damn! Hade jag mobilt bredband hade det inte vart några problem men ja, nu har jag ju inte det. Får surfta på mobilen istället..


Jag saknar min mamma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0