Lepigen = shit.

Ja. Nu måste jag bara få skriva av mig lite här. I höstas beställde jag Lepigen-piller. Viktminskning/hungersdämpande/sötsugsdämpande piller. 1:- för en burk med 90 piller tyckte jag verkade helt ok. Glömde av detta helt efter en månad men igår så hittade burken fram. Jag tog det första pillret i morse, åkte in till stan med Johan och Anders och mådde totalt jävla skit. Tänkte inte mycket mer på det eftersom överallt stod det att Lepigen är ett naturläkemedel och det kan väl inte medföra biverkningar. När jag kom hem och var helt skakig, yr och illamående och magen hade strulat hela dagen, kollade jag upp detta på nätet. Där kom det fram att i detta "naturläkemedel" gömde sig koffein och.... EFEDRIN!! WHAT THE FUCK?! Inte konstigt jag hade hjärtklappning och blev illamående/yr.
Så nu sitter jag här, mår piss. Medan Johan och Örnsch åkte till festen på Gärdet. Jag känner mig iofs lite bättre än tidigare. Har druckit några öl och det känns som att jag skulle kunna ta mig någonstans snart.
Folk som har panikångest ska definitivt inte ta Lepigen X Strong. No way..

Men, ok, jag mår lite kass. Men jag borde inte stänga in mig. Det är NU jag ska ta tag i mig själv, pressa fram mina positiva tankar, överdriva mina andningsövningar.. Suck.. Jag vägrar låta min panikångest ta över. Inte idag. Hur ofta är Örnsch uppe liksom? Inte ofta.. Så nu jävlar. En öl till, en dusch och en mindre promenad ner till tbanan, så hoppas jag att det är lugnt.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

No offence, men pucko. Lepigen är ju klassiskt låtsasknark.. :P När de gjorde vanligt efedrin olagligt och efedra försvann, så började de med lepigen istället. De är hemska. Man blir helt cp av dem.. ^^ Du skulle frågat mig, jag har koll på teh bantningsknark.. :D

2009-02-09 @ 12:43:31
URL: http://ljudlega.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0