Ladies week.

Idag har jag legat i soffan och klagat. Mensvärk, som inte nog med att den plågar mina stackars äggstockar och livmoder, den ska även sätta några raka högrar mot mitt ryggslut också. Tack för den.. Dessutom när jag var dödssugen på popcorn (salt eller choklad är det enda jag vill äta under dessa olidliga dagar) så råkade jag hälla över lite grillkrydda och så var det förstört och jag fick ytterligare något att vara sur över. Skall väl tilläggas att jag en gång för många år sedan tyckte att grillkrydda på popcorn var sjukt gott. Antar att smaklökarna förändras ju äldre man blir? Och så är det ju måndag idag. Bara det är en anledning att vara sur.

Jag fick i alla fall min fina tshirt från 80stees.com idag. Pepp! Den är jättesöt och storleken var perfa. Nu längtar jag till sommaren så man kan glänsa lite ute i parkerna.

Och igår provades det skidkläder hej vilt i Nälsta. En god middag, trevligt sällskap och klädprovning. Nu är jag fit for skidbackarna i Lindvallen. Svarta brallor, svart fleecetröja och grön anorak. Kommer se ut som en mörk michelingubbe men vafan.. Jag ska ju inte ställa upp i Miss Universum direkt. Jag är peppad! Det kommer tydligen bli gokart på is, middag och show, promenader, myskvällar och såklart snowboardåk! Fast jag vet att efter de 5 dagarna kommer jag vara urless på snö. Det är i alla fall mars när vi kommer hem, en månad närmare sommaren!!



Johan på vintern
VS
Johan på sommaren


Inte såå svårt val...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0