Jävla skitleggings!

Nej, jag skrek inte sieg heil till biträderna på Vero Moda. De hade nämligen en större storlek men de passade mig inte heller. På ett annat sätt. Jag fick alltså på mig dem men de satt galet konstigt. Så strunt i det. Gick till H&M istället för att prova sådana där glansiga leggings. Orkade inte prova utan bara slet med mig ett par till kassan.
Kommer hem, provar dem och hahahaha, jag förstår mig inte på dagens mode alltså. Nej detta går inte! Jag är dömd till att för alltid ha fula, tråkiga bomullsleggings i tråkiga färger. Jag dör..

Och nu säger Sara att hon måste stanna hemma till helgen för att hon är förkyld. Varför blir alla sjuka när de ska komma hit? Jag är ledsen och sur och vill inte vara med längre. Nu går jag och lägger mig. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0