I'll Catch You

Skitonsdag. Skitpms. Som tur är så har Johan varit hemma och förgyllt dagen en aning genom att sitta vid datorn och vara snygg. Sen ringde min bästa Sara och det gjorde mig glad. Hon lyckas alltid pigga upp mig genom att bara vara som hon är. Underbar. Och tar hon inte sitt förnuft till fånga och flyttar till Stockholm efter sitt pluggande så vet jag inte vad jag tar mig till. Antagligen tar jag mitt pick och pack och Johan och flyttar efter henne någonstans. Bara det inte är Älmhult eller Boxholm..



Det är också väldigt härligt att hon och Johan kommer bra överrens. Eller hur var det nu igen? Hehe..
<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahahaha. Finaste kortet på mig och Johan. Och vi kan väl hålla tummarna för att det inte blir jobb i varken Boxholm eller Älmhult. Gubevars.

<3

2009-02-15 @ 23:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0