I <3 this.

Detta kan vara det roligaste jag sett på sjukt länge.



Jag kommer ihåg när jag såg riverdance för första gången. Jag, min mor, min syster och min mormor satt hemma i mormors gamla hus och hade tråkigt. Min syster utbrast plötsligt: vill ni se världens häftigaste grej?!
Ja, svarade väl vi. Och på rutan visades ett gäng män och kvinnor iklädda svarta byxor/kjolar och vita skjortor. Helt plötsligt börjar musiken spela och dessa män och kvinnor börja härja loss med benen. Armarna hängde stelt längs med sidorna på kroppen och benen kastades till höger och vänster, upp och ner. Det såg inte klokt ut.
Jag tittade på mamma och där brast det. Vi började skratta som aldrig förr! Tårarna sprutade och om jag inte minns fel så var jag väldigt nära att faktiskt kissa på mig.
Jag och min kära mor kan absolut inte se riverdance längre. Det är för roligt.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Shaun the sheep is the shit!!;) Oliver brukar titta på det , så vi har köpt hem en DVD till honom om han är på besök. Även jag och Johan har tittat på det och vi tycker det ör hur bra och roligt som helst:D

2009-02-18 @ 11:13:22
URL: http://mickisp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0