I <3 Gunvald.

Sitter i vardagsrummet i min ensamhet, har kollat på en "Beck - Den japanska shungmålningen" (för att jag antagligen kommer att missa den på tv på söndag) och dreglat lite över Gunvald och nu kollar jag på bilder på body mods. Fascinerande. Blev lite peppad på att göra en dermal anchor men sedan började jag läsa om det och peppen avtog. Det är snyggt men, näe, det får räcka med att sticka nålar i armen istället (tatuering, inget knark).
Och nu började en låt spelas upp i mitt huvud, nämligen Start Wearing Purple. Herregud va längesedan jag lyssnade på Gogol Bordello, på riktigt, alltså en hel skiva i streck. Jag får nog fixa det till vår roadtrip imorgon. Johan, jag och Eugene på en resa upp till de mörka skogarna i Dalarna. Yeah! Om ändå Eugene kunde sitta i baksätet på riktigt med sin gitarr, sitt vilda hår, välputsade mustasch och sina långa skor.. Well well..

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0