Gimme them bright lights, long nights.

Jag har sååååå tråkigt. Jag har kollat på Hem till Gården, the City och det finns inget nytt Gossip Girlavsnitt att ladda ner. Jag skulle ju kunna plocka undan lite i lägenheten. Typ strumpor som ligger på golvet eller flytta skräp från databordet till skräpkorgen i köket. Eller så skulle jag kunna läsa en bok, fixa med en scrapbook, titta på en film, ta en cigg. Men inget lockar. Jag sitter här som en apatisk liten degklump och orkar inte göra ett skit.

The Bronx igår var helt okej. Inte min påse chips direkt men, jag gillar sångarens röst och ja, hade det varit på Debaser Slussen så hade jag nog uppskattat det mer. Tyrol var en schysst ställe, men lite för stort för ett sådant band. Och ljudet var sämst. För mycket bas. Förbandet var ännu sämre än ljudet. Två killar, en med gitarr och en på trummor. Fy fan, jag skämdes emellanåt för det var så kass. Kommer inte ens ihåg vad de hette.
Jag fick ungefär ett eller två bra foton. Det var inte min fotokväll igår helt enkelt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0