Från Södermalm, kommer vårt lag..

Ikväll blir det hockey då ja. Eftersom Hammarby Hockey gick i konkurs förra året så startades en hockeyklubb av Bajen Fans. Och de har nu lirat i division 4, vunnit 14 av sina hittills 15 spelade matcher och ikväll spelar dem sin sita match för säsongen (och i division 4 också för den delen) på Hovet. Stort för att vara ett division 4-lag. Så det kommer bli en fest! Läste nyss att igår hade det sålts 1900 biljetter!! Galet.
Jag är definitivt inte ett stort fan av hockey men, jag gillar Bajen, jag gillar Söder, jag gillar klacken och jag gillar öl. Så jag kommer definitivt vara där. Köpte biljetter nyss faktiskt.

Annars ser det illa ut på Groezrock-fronten. Ifall jag inte kan få ta ett lån av Pappa-Banken så blir det nog inget alls. Och jag är så enormt opeppad på att flyga ner. Det är bara krångligt. Ifall jag hade körkort hade jag med glädje satt mig i en bil och kört ner själv. Men ååååh, det är ju för faaan the Get Up Kids!!! Jag ska göra vad jag kan för att ta mig dit. Yes indeed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0