Djurplågare måste dö!

Jag har alltid frågat mig varför man behöver dunjacka. Och dunkudde/täcke är så jävla äckligt. Och nu när det har kommit upp på tapeten att svenska företag använder sig av dun som plockats av levande varelser så hoppas jag att i alla fall dunvaror slutar säljas, överallt. Fast inte i Kina såklart. Där är de bara galna och har inte ens någon djurrättsorganisation överhuvudtaget. Fast sedan så är ju människor idioter. Så personer som Blondinbella eller Linda Rosing kommer ju hålla med i press och media att "ja ush det är ju jäääättehemskt, jag ska sluta köpa dunjackor", för att efter sisådär ett par månader visa sig ute i sin splitternya, exklusiva dunjacka. Så är det ju. Alltid.

Imorgon 9:30 ska jag infinna mig på Karolinska då som sagt. Har studerat kartan över alla byggnader och hittat en bra buss som går dit så detta ska väl inte bli några problem. Kan ju i alla fall se fram emot att luncha med Micke efteråt. Om jag pallar. Men jag måste, jag måste palla..

Sen blir det hem och tvätta, kolla Vem Vet Mest och något annat tv-program, sova sova sova sen är det ju freeedaag! Och då ska jag in till stan, lämna tillbaks i diverse leggings, förhoppningsvis köpa nya (kanske) och sen möta upp Örnsch 18:15. Yey!

Och nu köpte jag den här, kunde fan inte hålla mig.............




Kommentarer
Postat av: Michaela

Ja, det är fruktansvärt det där med de stackars fåglarna:S



Vilken söt t-shirt du köpt, vill oxå ha:D snart ses vi ju igen baby...när är det du kommer hem till Borås?



Lycka till hos doktorn!!



pusss!!!

2009-02-05 @ 11:00:17
URL: http://mickisp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0