Afternoon Delight.

Blöööööööööööööööööööh..
Jag är tokbakis! Örnsch har åkt hem och det känns sorgligt. Det var gött att ha dig här vännen!
Jag tog mig i alla fall till Gärdet igår. Jag gav mig fan på att klara det och det gjorde jag. Efter det var jag stolt över mig själv och blev full. Drack öl, Strongbows och sen snodde jag lite rom/colabål. Uuuh.. Det är inte konstigt att jag mår som jag gör nu.
Festen var kul men det bästa som någonsin skulle kunnat hända, hände igår. Erik frågar om jag ska till Groezrock (festival i Belgien) i år för att the Get Up Kids har en reunion och de ska spela där.. Jag dog. För en vecka sedan sa jag till Johan att jag inte kan dö lycklig eftersom jag inte såg dem live när det begav sig. Men nu har jag en chans! Och jag måste ta den!
Så snart förköpsbiljetterna släpps så ska jag ha en! Jag struntar i om jag så måste lifta ner, jag S K A dit!!!



Ten minutes to downtown, is ten minutes too far..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0