200 cigarettes.

Det är söndag, helgen är snart slut, jag har umgåtts med Johan 24/7 sedan i måndags vid tolvtiden men jag är inte bitter för det. Jag sa det till Johan igår att, är det inte konstigt att man kan umgås med en och samma människa så länge i streck utan att bli irriterad. Perfect match helt enkelt..
Idag ska jag prova skidkläder (eller, snowboardkläder kanske man ska säga? Äh, kläder man har på sig när man åker till fjällen helt enkelt) hos Johans mamma. Jag har ju inga, har inte åkt bräda på sisådär 10 år eller mer. Och jag är livrädd! Annars är det ju fin natur där uppe i Sälen, får väl ta med mig kameran och ett gäng batterier.

Igår var vi på långpromenad. Gick ner till Ålsten, vid vattnet. Det är inte alls långt ju! Sweet.. Och det var så kallt att man kunde gå omkring på isen, fast bra läskigt var det.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0