WohoO!

Och jag fortsätter att sno helt hänsynslöst.. (Erika, jag saknar skunk!!)

Hur gammal är du om fem år? 32!!!!!!!!!! Jesus tittyfucking christ!
Vem tillbringade du minst två timmar med i går? Johan och ingen annan.
Hur lång är du? 161 ½ minsann.
Vem ringde du senast? Morsan kanske?
Vem ringde dig senast? JohanL.
Hur löd det senaste sms:et du fick? Typ "ja men den går ju utomhus" eller nåt från P, angående t-banan.
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda.
Vilken ögonfärg har du? Grön.
När vaknade du i dag? 09:30. Somnade sedan om och vaknade 11:35. Fan.
Vad gör du om 10 år? Har inte en jävla aning.. Förhoppningsvis bor jag utomlands och har fortfarande min älskade man vid min sida!
Vad skrämde dig om natten som barn? Mörkret. Det gör det fortfarande. But why!?
Vad fick dig verkligen att skratta senast? Grannfejden. Hahaha, jävla bönder..
Hur stor är din säng? Jag vet inte, jävligt bred i alla fall. Skönt.
Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar. Jag älskar min fina, Vaio-bäbis.
Är du social? När jag vill så är jag det. Såklart.
Vad dricker du till frukost? Kaffe eller te.
Kan du spela poker? Nej och jag har inget intresse av att lära mig heller.
Är du en beroendemänniska? Näpp. Eller, mjaa, beroende av Johan är jag. Mmmm..
Vill du ha barn? NEEEJ!
Kan du några andra språk än svenska? Yes, oui.
Har du någonsin åkt ambulans? Nä. "Ta i trä"..
Vad behöver du köpa?
Shampoo, strumpor, snart en ny citron..
Vad spenderar du helst pengar på? Dem jag tycker om och på mig själv dvs alltså öl, mat och choklad.
Äger du dyrbara smycken? Nope.
Vilket är ditt favoritprogram på tv? Just nu: Ullared. Bäst genom tiderna: OZ.
Klädesplagg du senast köpte? Svarta leggings från Gina Tricot.
Vad ska du göra imorgon? Ha träningsvärk, KANSKE fika med Lina, annars nada.. Kanske träna lite..
Vad ska du göra idag? Jag ska väl gå och lägga mig snart. Vill inte vända på dygnet mer än nödvändigt..
Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mattan under databordet.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

hihi på sista frågan hade jag svarat blodet i bindan! moahahhaahaha

2009-12-07 @ 23:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0